Hakkımda

Fotoğrafım
Kendimi yıpratacak olan şeyler o kadar boştuki ölümlü dünyada değmez.Aç gözlü olmayan hepsi benim değil yeteri kadarı benim olsun diyen bir yapıdır bedenimin taşıdığı.

20 Şubat 2012 Pazartesi

AŞKIN İNTİKAMI(BENİM İNTİKAMIM) İLE İLK KEZ

Davulun sesi uzaktan hoş gelir derler ya...Ne kadar da doğru bir ifade. Hayallerimin en başında olan kitap çıkartma işlemini başardım. Bunun için çok mutluyum. Ama işler sadece yazmak ile sınırlı kalmıyor. Genç bir yazarsanız ve bu sizin ilk kitabınızsa, kitabınızın çıktığı yayınevi size pek de fazla yardım etmeyebilir. Yani kitabınızın tanıtımı sizin üzerinize kalmıştır. Bu konu hakkında bardağa herzaman dolu tarafından bakma huyum devreye girdi. Öyle ya, ikinci kitabım için çok iyi bir tecrübe oldu. Allah nasip  ederse temmuz ayında ikinci kitabımı çıkarınca ne yapmam gerektiğini biliyor olacağım. Şimdilik sadece bu kitabımla ilgileneceğim. Yeni bir kitap için D&R'daki sıralaması hiç de fena sayılmaz. Karakterimden ödün vermeden yazmaya devam edeceğim. Daha iyi olması ümidiyle tabiki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder